Skrev HÄR om den osannolika sannolikheten att jag blev angripen av mitt livs första fästing bara några dagar efter mitt femte TBE-spruta.
Osannolikheterna slutade dock inte där. Ytterligare en vecka senare, blev vi alla tre i familjen angripna av varsin fästing! Nu tänker ni kanske, aha, ni var ute i naturen alla tre! Picknick eller nåt. Nope! Det enda naturbesök där vi alla tre var involverade, OCH i väldigt olika grad, var när vi monterade partytältet i trädgården inför studentfestligheterna.
Mycket märkligt.
Kan det räcka med fästingangrepp på ett tag nu, tack. Insektsangrepp överhuvudtaget.
Har fullt upp med insektsangrepp i buxbomsbollarna i trädgården...
Snyft...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar