söndag 29 januari 2012

Mat mitt i natten


Om man inte surfar runt på sjukdomar mitt i natten, så kan man alltid kolla in utbudet på tv. Jisses, så mycket skumma tv-program det körs på nätterna! Den ena suspekta (och våldsamma) deckarserien efter den andra. Inget för mig.

Då blir jag desto lyckligare när jag upptäcker ett matlagningsprogram mitt i natten (märklig sändningstid för att reprisera ett matlagningsprogram förresten). Simons kök var en hit häromnatten. Himmel vad det såg gott ut när han lagade det här till exempel. Eller det här. Och jag som i vanliga fall inte gillar sardeller tyckte till och med att den här såg supersmarrig ut.

För att se om det inte var nattliga feberyror som gjorde att det såg gott ut, ska jag nu kolla in tidigare avsnitt på play. Jag tror jag rekommenderar det. Den där pastan ska jag definitivt testa nån dag.





Simon och ekarna och hans kök


Inga kommentarer: