måndag 2 januari 2012

Året som gick, del III

Juni. Vi fortsatte äta frukost i trädgården så ofta det bara gick.

Jag som retat mig på blå studsmattestolpar med orange toppar satte igång världens tokigaste projekt. Men så himla bra det blev!

Det regnade en hel del.

Men så fort det var uppehållsväder var vi på skejtarutflykter.

Planket runt trädgården blev klart! Det fanns många planer för restmaterialet. En del blev gjorda under sommaren, och en del kommer vi förhoppningsvis göra denna sommaren.

Jag bytte glasögon och såg så mycket bättre (ut).

Vi firade midsommar och jag började firandet i guldskor

men övergick rätt snabbt till varmare och bekvämare skor. En stund senare byttes klänningen mot byxor och tjock tröja.

I slutet av månaden firade jag födelsedag.

I juli åkte vi till Göteborg och dottern satt på bussen från hotellet till Liseberg och sjöng "Stockholm i mitt hjärta".

Och vi fikade.

och picknickade.

Och fikade lite till.

Och vi blev bjudna på kalas.

Mer än en gång.

Inga kommentarer: