tisdag 19 april 2022

Mest använda emojisar



 

Använder du emojisar när du smsar? Jag gör. Försöker att inte använda för många, det är så jobbigt att läsa text med en massa emojisar, men ibland krävs det en enstaka emoji som förstärkning av ett meddelande, kan jag tycka. Läste en utmaning nånstans på instagram att man skulle visa översta raden på Ofta använda emojisar. Här är mina:





Hrm... Undrar vad det säger om mig? Ett lurigt leende, peppande 100, en kalasemoji, en lätt besviken/förvånad/uppgiven emoji (åtminstone tolkar jag den så), en ifrågasättande emoji och händer som önskar nåt. Fast jag hade nog själv gissat att det var den översta emojin jag använder allra mest...


Hur ser din topplista ut?



2 kommentarer:

Nilla Tankebubblor sa...

Jag använder också emojis ungefär som du. Mina vanligaste är ett rött hjärta, två rosa små hjärtan, en klassisk leende emoji, en med tre hjärtan runt sig, en som asgarvar, en slängkyss, stjärnögon, en sol och såklart tankebubblan.

Susan sa...

🥰