måndag 21 juni 2021

Bubblor, midsommarbarn, önskelista och morsdagspresentavslöjande

 

Jisses vad de här juniveckorna rusat fram! Kan någon dra ner på hastigheten så vi får befinna oss i sommarbubblan riktigt länge? Befinna sig i en bubbla länge har vi verkligen gjort. För snart två veckor sen firade vi student i familjen och det var sannerligen en bubbla. Man blev ju alldeles hög av det! Veckor - nej år! - av planering och osäkerhet för coronadirektiv och väderbevakning och det blev så bra. Strålande sol och vi kunde fira med alla vi ville fira, coronasäkert deluxe. Och studenten var helnöjd. Men i väntan på att jag gått igenom tusen bilder kommer här ett inlägg med anledning av veckan. Midsommarveckan. Och i år infaller midsommarafton på min födelsedag! För sjunde gången i mitt liv infaller min födelsedag på midsommarafton. Jag har så klart googlat


Googlat bilder på min önskelista har jag också. Så här kommer årets önskelista. 




Här är min lista på garanterat osponsrade önskningar. 


Armband Bracelet small steel, Edblad
Underlägg Celotocaulis, Svenskt Tenn
Armband Roselle bracelet multi steel, Edblad
Termos George Jensen
Skoblock i trä, st 37-38
Armband Roselle bracelet steel, Edblad
Primrose ring L steel, Edblad, st 17,5


Skippar länkar, tänker att maken ;-) får googla fram länkarna själv. Haha. 


Höll ju på att glömma, såna här hade jag också gärna tagit med till stranden i sommar. 

2 tunna randiga badhanddukar i bästa sommarfärgen, Lagerhaus.


Förresten, jag nämnde ju HÄR att jag fick världens överraskning i present på morsdag. Vad jag fick? Jo, den skejtande sonen överraskade mig genom att säga gomorron och grattis iförd en sån HÄR. SL är signaturen på en skejtarbutik och dessutom mina initialer.  Är ni dessutom riktigt uppmärksamma så ser ni kopplingen med smajlisen och namnet på min blogg. Som också är kopplat till mina initialer. 

💓💓💓



Inga kommentarer: