torsdag 22 februari 2018

Nice. Både på engelska och franska.








Förra året var vi tidiga på att bestämma sommarsemester. Tror vi bokade boende redan nån gång sent på hösten och vi åkte till midsommar. I år har vi inte varit lika på hugget. Vi har våra funderingar på vart vi vill åka, men inte bokat ännu. Men jag har ett bestämt resmål redan på våren! Jag tänkte möta våren på franska sydkusten. Tillsammans med kollegorna... Har en konferensresa inbokad i Nice i slutet av april. Inte dumt alls. Och ännu bättre är att jag för första gången - jag har gjort mååååånga jobbresor under åren, men aldrig gjort det jag tänker jag göra den här gången - tänker bjuda in en karl på rummet. Och stanna kvar över helgen när konferensen är slut. Japp, maken kommer ner och gör mig sällskap och så får vi upptäcka Nice under 48 timmar. 



Très bien! 





(bildkälla: pinterest.com)




1 kommentar:

Anonym sa...

Livet från den ljusa sidan :-) /M