torsdag 14 april 2011

Missriktad reklam?

Mitt förhållande till reklam är lite udda. Eller också inte. Jag är kanske inte ensam om det. Men jag brukar komma ihåg reklamfilmer och kan återberätta handlingar, men det är väldigt sällan jag kommer ihåg vilken produkt det handlar om! Eller ens lägger märke till vilken produkt det handlar om när jag ser filmen.
Hittade precis en reklambild i en tidning. Här handlar det om att jag fastnar för nånting helt annat än det som marknadföres. Kolla in gungstolen! En sån skulle jag vilja ha! Fast - efter att ha dubbelkollat reklamsidan igen - så är det inte stolen man gör reklam för. Tydligen terasslasyr! Who cares? Jag vill veta var man köper gungstolen!

1 kommentar:

Limetwig sa...

JAG MEd::: Gu den är ju underbar!!! Den vill jag ha :) Får du reda på var den kan inhandlas så hör gärna av dig :) Kännner allt igen mig, lite... ser "bara" bilden och spårar iväg liksom, sen läser jag och inser att... ja just det det handlade om nåt annat...snopet!
Ha det bäst! Åse