onsdag 24 februari 2010

Lustigt sammanträffande, eller..?

Det slår nästan aldrig fel. Varje gång jag varit på HM och shoppat till barnen, så ligger det ett kuvert med rabattcheckar i brevlådan när jag kommer hem. Eller så är det Club-dag dagen efter och allt i butiken är nedsatt.

Börjar nästan undra om det är meningen... Storebror ser dig, typ. Nu registrerar vi att du handlat och så kommer rabattcheckarna efteråt, så du lockas shoppa mer.

Den där o-köpta klänningen spökar. Får väl pallra mig tillbaks till HM imorgon. Det låg ju rabattcheck i brevlådan när jag kom hem...

1 kommentar:

Milla sa...

Natruligtvis ligger det smart marknadsföring i allt som handlar om reklam! Storebror ser oss och det både på gott & ont eftersom vi får mer riktad reklam och slipper en del ointressant skit...men vi bjuder ju in dem med alla våra bonuskort som vi glatt skaffar.Skratt. I want it All...sjöng väl Queen, och det är det vi får. Vet inte om man ska tycka att det är ok eller inte? Kram Milla