söndag 26 juli 2009

Framförhållning inte alltid så bra

Köpte present till en av sonens kompisar när vi var på Legoland tidigare i somras. Idag är det äntligen dags att fira honom. Och vad händer då? Jag hittar inte presenten!!
Suck! Var helt övertygad om att jag hade lagt den på ett visst ställe och nu har jag letat där och på hundra andra tänkbara ställen och jag hittar inte presenten...
UPDATE: Hittade aldrig presenten och hann inte åka iväg och fixa ny i sista minuten, så det blev en snabb alternativlösning:
Ett litet paket (som jag tack å lov inte gömt och glömt) och på det klistrade jag några guldtior. Extra piffigt att det var ett sjörövarpapper som jag slog in presenten i...
Ja, det är naturligtvis Lillan som inte kan hålla fingrarna borta på bilden.

1 kommentar:

Gottegrisen sa...

Fniss. Åh, vad jag känner igen mig :o)

//Linda